maandag 17 september 2012

En dan is het week 38...

Gelukkig heeft dat grieperige gevoel waar ik vorige week over sprak, niet door gezet. 
Wél heb ik, zoals ik vorige keer al schreef, de donderdag en vrijdag extreem rustig gedaan. Waardoor het gelukkig lukte om vrijdagavond naar El Zorro te gaan. 
Samen met mijn moeder, mijn vriendinnetje en diens moeder. Albert was zo vriendelijk om ons heen te brengen en later op te halen.
Mijn voorgerecht;  Quiereme mucho - Vieras en salsa verde con almejas (Coquilles in groene saus met fijne schelpen) smaakte heerlijk. Ik had nog nooit coquilles gegeten maar was er altijd wel erg benieuwd naar. Dan is het natuurlijk de uitgelezen kans om het tijdens een etentje te proberen. Het was echt smullen.
Als hoofdgerecht had ik voor de kabeljauw (in een sausje met mosselen en garnalen) gekozen. En het toetje was de Catalaanse versie van de bekende Crème Brulee. Al met al was het een heel gezellige avond en hebben we alle vier heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar dus.

Hoewel ik zaterdag moe was, viel het me ook nog best mee. Ik lag gelukkig niet compleet knock out op de bank, wat ik wel verwacht had. Gisteren (zondag) echter voelde ik me wél hondsmoe.
Albert had vrij van de bakkerij en ging met onze kapper naar LifeStyle Experience, klaarblijkelijk een soort van beurs door RTL georganiseerd. Op deze beurs stond een standhouder van Roadsign Nederland en aangezien Albert fotograaf is van Roadsign Nederland kregen ze een uitnodiging.
Begin november zal er in één van de buurthuizen hier in Valthermond een zogenaamde Brugbeurs plaatsvinden. Waar o.a de plaatselijke ondernemers hun producten onder de aandacht kunnen brengen.
Tijdens deze Brugbeurs willen Albert en onze kapper Raymon van Kapsalon Unique een modeshow houden en een Miss Borger-Odoorn verkiezing organiseren.
Tijdens hun 'tripje' naar de LifeStyle Experiencebeurs in Braamt gisteren, hebben ze mooi wat ideeën op kunnen doen voor de Brugbeurs. En weten ze precies waar ze wél en juist niet op moeten letten.
Omdat Albert de hele dag weg zou zijn had mijn moeder zich weer opgeworpen als de 'vliegende keep'.
Wat heerlijk om altijd een beroep op haar te kunnen doen.
's Avonds kwamen zij en mijn vader hier en hebben we heerlijk kapucijners gegeten. Met spekjes en sla en o, o, wat was dat weer smullen. Ik eet namelijk bijna nooit kapucijners aangezien Albert ze niet lust. Dus het was extra smikkelen en smullen.

Tot mijn opluchting staat er niets bijzonders in mijn agenda deze week. Althans, de dagen tot aan het weekend zijn leeg. HEERLIJK.
Het aankomende weekend staat wel weer vol gepland maar tot dan, ga ik helemaal niks doen.
Misschien het boek Vijftig Tinten Grijs uitlezen...., lijkt me ook niet verkeerd.



Ik wens jullie in ieders geval een prettige en rustige week toe. Doe niks waar je géén zin in hebt en doe alles waar je zin in hebt (en als je lijf dat aankan natuurlijk....;-)....)



2 opmerkingen:

  1. Ik heb alledrie de boeken gelezen! Het eerste boek leest lekker weg, soms wat schaamrood op de kaken, maar sowieso al leuk om te lezen vanwege alle ophef. Deel twee en drie vond ik echt minder, dan weet je het op een zeker moment wel.

    Leuk om weer een foto van je te zien. Je staat er stralend op!

    Kus,

    BeantwoordenVerwijderen